Saturday, January 05, 2008

sommarlov ;D


Hej alla daer hemma...vill bara meddela att jag tar SOMMARLOV nu...;)
Fraan och med i morgon aaker jag ivaeg med kyrkans ungdomsgrupp till catamarca en province haer i naerheten, jag aer borta i en vecka och 3 dagar efter att jag har kommit hem baer det av till naesta 1-veckars resa med en annan ungdomsgrupp till jujuy en province som liger mer i norden och daer indianerna springer runt paa gatorna ;D
Den 27 januari kommer jag nog att vara hemma haer igen...
Vi ses
Ha det saa bra saa laenge!!
puss o kram!
Cattis
ps: vinrankan har foerresten rasat ner i marken nu, efter aaskvaedret i foerrgaar...:P saa det var tur att jag tog kort paa det naer jag gjorde det!! Och JA det var verkligen vindruvur, allt det daer ni sag paa bilden, och en del av dem har vi hemma nu =)

5 comments:

Anonymous said...

Hoppas druvorna var riktigt söta precis som vår alldeles egna Druva.

Du får ha några jättefina veckor borta nu och jag ser fram emot bilder från dina resor.

Puss o kram
Marianne

Vindruvan said...

Sommarlov......jaaaa vissa har det bra vill jag lova ;-)
Vi andra, vi fryser både inomhus och utomhus, men det funderar du inte så mycket på antar jag...hihihi.

Tack vilken smickrande kommentar jag fick från dig Marianne, har lite svårt att placera mig i det söta facket förstås, men så är jag ju väldigt självkritisk av mig oxå.

Ha det jätte roligt på dina nya äventyr du ska på Cattis ;-)

Goá Kramisar från
Mamma & Pappa

Anonymous said...

Cathrine var rädd om dej och ha det jätteroligt Vinter och kallt och snö här. hoppas Marianne tar kort på Melker när han leker i snön och skickar till dej Puss och kram i mängder till dej från mej.

Anonymous said...

Ha det så jättebra nu Cathrine och ta väl hand om dig. Akta dig för indianerna!!! Många kramar från Linda, Faycal och Joel.

Vindruvan said...

Näää, nu får du allt komma hem igen, det är tomt här på bloggen utan dig!!
Saknar dig!

Hoppas du har haft en rolig upplevelse på lägret och att du kommer hem med många fina minnen därifrån.
Väntar och längtar att få höra ALLT!

Puss & Kram
Mamma