Tuesday, January 15, 2008

¡¡¡Guayamba 2008!!!

It was just unforgetable!!!

Har precis kommit hem ifraan laegret i Guayamba och det var helt underbart!!

Det kaendes som mer aen bara en vecka, som om hela gruppen hade kaent varandra sedan laenge! Det var en saa bra staemning hela tiden och guuud vad kul vi hade!!

Just nu aer jag vaeldigt troett, naestan ingen soemn paa en hel vecka och i natt kunde jag ju ocksaa gloemma att sova eftersom det var avskedsparty hela natten... kl 7:50 gick vaaran buss hemaat igen mot concepcion, och inte ska ni tro att jag sov naan minut innan det...:P

Det foersta jag gjorde haer hemma daa efter maten var saa klart sova, vilket jag aeven ska gaa och njuta av nu!!

I morgon maasta jag bara njuta av badrummet.... (taenk er 13 tjejer i ett rum med en toalett och dusch och bara en timme paa sig foer att ALLA ska hinna duscha...det ni ;P daer gaeller det att planera...haha)

Hoppas allt aer bra med er, snart kommer foton (jag har tillraeckligt, mer aen 1000) och den tillhoerande beraettelsen!

Det ni kan faa veta redan nu aer att jag aer BRUN! och jo det finns lite blaamaerken haer och daer....:P


PUSS PUSS
jag aelskar er!!!
Cnattis



7 comments:

Anonymous said...

Jamen vad bra.
Daa kanske man kan faa lite tid i badrummet paa morgonen naer du kommer hem sen. :-)
Pappa

Anonymous said...

PS. gloemde saega,
Vaelkommen hem till Concepcion
Vi har saknat dig.
Pappa

Anonymous said...

Hej på dig.

Ja välkommen hem säger jag också. Vi har saknat dig. Ser fram emot att se alla bilder.
Var glad för att du inte är i Sverige just nu. Här är det mörkt och blåsigt och ösregnar. Melker sover förstås fortfarande fast klockan är 9.37. Han vänder säkerligen i porten när han upptäcker vad det är för väder. Så idag får jag bära honom bort till skogen igen så att han kan göra sina behov på hemvägen för som jag sagt förut, hemåt går han ju, med raska steg. See you. kram

Vindruvan said...

Hej Cnattis!!!
Välkommen tillbaka till familjen igen för några dagar, för snart åker du iväg på nästa läger igen. Hinner du sova ikapp dig till dess så du kan ha lika roligt bland indianerna oxå.
Roligt att höra att det var ett lyckat läger. Det ska bli jättespännande att både höra dig berätta om det och se bilder därifrån. Väntar med spänning.
Du kan även va´lika glad att du inte är i Aachen för tillfället. Vi har precis klarat av stormen och idag regnar det. Inget inbjudande väder precis, men Angelika och jag har ändå varit i Wurmtal idag på morgonen så nu känner jag mig pigg som en mört.

Längtar att få prata med dig idag.

Kramisar från din mamma

Anonymous said...

Hej farmors lilla pussgurka det förstår jag att du hade roligt jag ser bara pojkar på bilden.Nu slipper jag vara orolig längre jag kan andas ut, du vet jag är jätterädd för ormar såg ni några?
Kram och puss pådej

Anonymous said...

Tack för alla bilder. Det kommer att roa mig i flera dagar att gå igenom dom. Ska bli spännande.
Puss o kram

Vindruvan said...

Nu var det riktigt underhållande att sätta sig vid datorn.
Oj vad mycket fina bilder du har laddat upp, jättekul!
Allt såg mysigt, roligt och härligt ut....förutom ORMEN!!!
Fy sjutton!!!!
Vet du vad det var för en orm? Var den giftig?

Tack för att du ringde igår, det var så skönt att få höra din röst!
Vill bara påminna dig om att skriva ner vad den engelska boken heter och skicka i ett mail innan du sticker iväg på nästa läger, annars hinner jag inte införskaffa den.

Puss & Kram och STORT TACK för underhållningen!
Se till att det blir lika mååånga bilder bland indianerna....hehehe....

Love you!
Din mamma