Thursday, January 17, 2008

new photos!!!


Gaa gaerna in paa picasa foer att kolla in alla fotona fraan Guayamba! =)
Jag har laddat upp massvis som ni kanske har sett, saa det tar nog ett tag att gaa igenom alla...
Igaar kvaell var jag foer lat foer att skriva kommentarer oeverallt, men nu har jag lagt till de flesta ;)
Jag hoppas allt aer bra med er daer hemma!
Jag saknar er saa mycket!!
speciellt naer jag ser bilderna som tog still exempel paa julafton eller hemma hos jens...!
Kram paa er alla!!

Puss puss
Cattis

Ps: Ormen ser vaeldigt aekta ut eller hur? Inte vet jag om den var farlig, och inte vet jag vilken slags orm det var, men naer vi hittade den var den vaeldigt ofarlig, naemligen doed ;)



Guaymaba 2008 - 8.day

6 comments:

Vindruvan said...

Puuuh!!!Vilken TUR!!!
Att ormen var död alltså, tycker inte ett dugg synd om den, för det är utan tvekan det värsta djur jag vet....uuuuuhhhh....

Kramis
Din mamma

Anonymous said...

Ja det var tur men jag tycker att kackerlackor är det absolut värsta som finns. Så den bilden som du har får jag rysningar av bara jag tänker på den.
Jag har väl berättat om när jag utkämpade en kamp på liv och död med en kackerlacka en gång. Om inte så ska jag berätta det när vi träffas. Jag ser fortfarande så här mer än 20 år efter hur den spänner sina ögon i mig och säger: jag ger aldrig upp.
Kram för denna gången

Anonymous said...

Hej gullungen min det kan inge ta ifrån mej. Du kan verkligen ge oss nöje här i gamla och kalla Sverige vilka kort och så fina bilder du skickar till oss ser gärna om dom stup i kvarten vet inte hur jag skall hinna sköta mitt jobb vi har trubbel med några grannar som har fått översvämning i sina badrum.För det är fuskarbete av dom gamla grannarna som bott där. Men det löser sig nog. Tusen kramar och pussar vi ses snart. Farmor

Vindruvan said...

Hej svejs!

Nu ska jag åka in till stan och fixa den engelska boken du bad om.
Hoppas att den finns inne, annars måste jag beställa den och fara in till stan nästa vecka oxå.

Vill passa på att önska dig allt roligt på det nya lägret du ska åka iväg på inatt nån gång.
Var rädd om dig bara.....och se upp för krälande ormar!!!

Hälsa till familjen!
Hoppas Eliana har hört av sig nu så de slipper att vara alltför oroliga.

Jag älskar dig!!

Pussar & Kramar
Mamma

Vindruvan said...

Jag sitter här och undrar över hur du har det i Jujuy bland indianerna.
Misstänker att det är väldigt varmt iallafall.
Du har det bra du som slipper frysa.
Har köpt den engelska boken som du bad mig om och har skickat iväg det i ett litet paket idag (24/1) med även lite annat smått och gott i.
Tänkte påminna dig om att installera Skype på datorn när du kommer hem från lägret. Så kan vi kommunicera därigenom, bra vá?

Hoppas du har det lika kul som du hade på det förra lägret du var på.

Puss & Kram
Mamma

PEPE said...

Hola Cathy.
Me presento, soy José Augusto. yo vivo en S.M. Tucumán. Encontre casi por casualidad tu blog, me gustaria conocerte, saber que haces aquí en Tucumán? de donde sos? mi jefe tambien es de apellido Johansson, él es de Suecia. Te dejo mi e-mail jose_borda@hotmail.com; joseaugustoborda@gmail.com Espero que me contestes asi te cuento algo de mi, para que me vayas conociendo. Besos.